- نویسنده : اقتصاد آنلاین
- ۰۱ تیر ۱۴۰۵
- کد خبر 215348
- 3 بازدید
- بدون نظر
- پرینت
به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از همشهری آنلاین، امین ذوالفقاری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رامیان در استان گلستان گفت: با دریافت گزارشهایی مبنی بر مسمومیت تعدادی از شهروندان و بستری شدن آنان در بیمارستان، به دلیل اهمیت موضوع، دادستانی بهعنوان مدعیالعموم بلافاصله به پرونده ورود کرده و موضوع با جدیت در حال پیگیری است.
وی افزود: عوامل شبکه بهداشت و پزشکی قانونی در محل حاضر شدهاند و نمونهبرداریها و آزمایشهای لازم برای مشخص شدن علت حادثه انجام شده است.
ذوالفقاری با اشاره به نتایج اولیه بررسیها گفت: شواهد و قرائن موجود نشان میدهد این موضوع به یک محدوده مشخص مربوط بوده و تاکنون گزارشی از نقاط دیگر دریافت نشده است. نتیجه نهایی پس از تکمیل بررسیهای کارشناسی اعلام خواهد شد و دستگاه قضایی تا روشن شدن ابعاد موضوع، پیگیریهای لازم را ادامه میدهد.
ویدیو هولناک از جوان کارتن خوابی که میلیاردر شد.
وی اظهار کرد: متأسفانه در این حادثه ۲ نفر جان خود را از دست دادهاند و ۴ نفر دیگر نیز در بیمارستان تحت درمان هستند.
فرهاد بدیهی رئیس شبکه بهداشت و درمان رامیان نیز گفت: روز شنبه تعدادی از شهروندان با علائم مسمومیت غذایی به بیمارستان خانببین مراجعه کردند که در این بین ۲ نفر جان باختند.
وی با اشاره به افزایش دمای هوا از مردم خواست نکات بهداشتی را بهطور کامل رعایت کرده و از مصرف مواد غذایی ناشناخته یا فاقد شرایط مناسب نگهداری خودداری کنند.
✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
https://eghtesadefarsi.com/?p=215348

